organiczaija evenata - Laris TCBOrganizacija evenata nije nimalo jednostavan zadatak. Danas sve više visokoobrazovnih institucija uvode smjer Organizacija Evenata / Event Management, jer se na tržištu prepoznala potreba da evente organiziraju stručne i licencirane osobe. Kao i većina drugih zanimanja, tako i organizacija evenata zahtjeva znanje, potrebne vještine i iskustvo. Znanje imamo, vještine smo usavršili, a naše najjače oružje je neprocjenjivo iskustvo koje smo stekli još od davne 2003. godine kada je i osnovana event agencija Laris-TCB d.o.o.

Kroz praksu smo se susreli i s ovakvim razmišljanjima: uzet ću band ili DJ-a, dogovorit ću catering, poslat ćemo pozivnice i - eto nam eventa! Ne treba nam agencija za organizaciju eventa, jer ćemo, ako sve sami napravimo, proći jeftinije. Krivo! Agencija poput naše ima dogovor o suradnji s više od stotinu različitih izvođača, posjedujemo vlastitu tehniku i surađujemo s većinom kvalitetnih catering kuća. Vi ćete njih koristiti jedanput, a mi ćemo s njima odraditi nekoliko desetaka evenata godišnje. I tko će u ovom omjeru postići bolju cijenu?

Laris-TCB nije prodajna agencija. Mi smo partneri svakom našem klijentu, a partneri brinu jedni o drugima.

Suradnja s event agencijom omogućava Vam da budete sigurniji, opušteniji, da uživate na svom eventu, da se ne nervirate, da ne radite i na kraju - da uštedite svoj novac.

Organizacija evenata - naša ponuda:

Tematski party

Kada se odlučite za event s kojim želite počastiti vaše kolege, partnere i prijatelje, razmislite da to bude tematski event. Zašto? Zato što svi iz dana u dan manje-više ponavljamo istu rutinu, pa kad već idemo na event, itekako intrigantno i zanimljivo može biti da barem na jednu večer otputujemo u neki drugi film, u neko drugo doba i da zaboravimo na svakodnevnicu.

event management agencija - Laris TCB
event management agencija - Laris TCB

Maturalne zabave

Organizacija maturalnih zabava vrlo je zahtjevan i ozbiljan posao. Tu nema mjesta grešci, jer se maturalna zabava svakom pojedincu događa jedanput u životu. U zadnje vrijeme trend je da maturalne zabave ne budu samo po principu „jedimo, pijmo i plešimo“, već da se u samu organizaciju unesu i neke  dodatne aktivnosti i rješenja kako bi taj dan svim maturantima ostao u nezaboravnom sjećanju.

Organizacija vjenčanja

Vjenčanje, koliko god mu se veselili i jedva čekali da ozakonimo ljubav s voljenom osobom, toliko najčešće zna biti itekako stresno. Ne možda toliko sam dan vjenčanja, koliko svi oni dani u planiranju i pripremi. Strah od neizvjesnosti i neiskustvo u organizaciji samo neki parametri nepotrebnog stresa. Vaše vjenčanje je jedinstveni dan kada naročito trebate biti odmorni, opušteni, nasmijani i puni pozitivne energije koju trebate prenijeti na sve vaše goste.

event management agencija - Laris TCB
event management agencija - Laris TCB

Produkcija

Pod pojmom 'produkcija' podrazumijevamo kompletnu tehničku podršku za event, koja se sastoji od razglasa, rasvjete, video produkcije i scenografije. Produkcija je vrlo bitan faktor svakog eventa, jer bez kvalitetne produkcije, nema ni kvalitetnog eventa. U event industriji znamo se poslužiti računalnom terminologijom, pa glazbenike, voditelje, plesače i ostale izvođače nazivamo softwareom, a produkciju hardwareom. Svi znamo da jedno bez drugoga ne može.

FAQ

Postoje mnoge prednosti, no jedna je ipak glavna, a to je da smo profesionalci u ovom poslu. Kako bi se reklo u narodu – „daj dite materi“ – odnosno, daj posao onome tko ga zna raditi. Organizacija evenata samo na prvu može izgledati kao jednostavna stvar, no to nimalo nije tako. Za organizaciju evenata potrebna su mnoga znanja i vještine, a presudno je iskustvo, kojeg imamo od 2003. godine.

Osim što vam agencija može ponuditi mnoge savjete prilikom planiranja eventa, u isto vrijeme vam dajemo sigurnost i uštedu vremena. Sigurnost je u tome što znate da posao rade ljudi koji su u tom području profesionalci te istovremeno štedite svoje vrijeme, jer to ne morate raditi vi. Organizacija evenata često zna biti i jako stresna, stoga sve prepustite nama kako biste vi mogli uživati.

Često smo se znali susretati s mišljenjem da će sve ispasti jeftinije ako odradimo samostalno. To ponekad i može biti točno, no iz iskustva znamo da u većini slučajeva ispada upravo suprotno. Zašto je to tako? Razlog je vrlo jednostavan – kroz godine našeg rada izgradili smo čvrste suradnje s mnogim dobavljačima, te upravo na temelju te suradnje na tržištu dobivamo najpovoljnije cijene. Također, posjedujemo vlastitu tehniku čime se lakše možemo prilagoditi Vašem budžetu.

Tematski party vam daje priliku da se odmaknete od svakodnevne rutine, i bar na kratko vrijeme postanete netko drugi. Naravno da možete samo organizirati hranu, piće i dobru glazbu, čime najvjerojatnije nećete pogriješiti, ali na takvo što možete naići često. Uz tematski party ćete sigurno postići nešto drugačije, o čemu će svi uzvanici pričati još dugo nakon samog partya.

Planiranje svakog eventa počinje s upitom – bilo da se radi o pozivu ili e-mailu. Nakon što zaprimimo vaš upit, dogovaramo sastanak s vama jer se u 99% slučajeva otvaraju dodatna pitanja. Sve je lakše dogovoriti kad se nađemo oči u oči, no možemo odraditi i sve putem e-mailova. Kroz sastanke, dogovore i izivde terena dobivamo kompletnu sliku kako želite da vaš event izgleda, nakon čega preuzimamo kompletnu organizaciju eventa do najsitnijih detalja.

Ovo je vrlo dobro pitanje na koje nema točnog odgovora. Naime, svaki event je drugačiji za sebe, no ako govorimo o zahtjevnijim eventima koji uključuju smještaj na određenoj lokaciji, razne izvođače i entertainment, tada bi event trebalo početi planirati 3-6 mjeseci unaprijed, zavisno o količini planiranog sadržaja. Naravno, uvijek nam se možete javiti pa se možemo sve dogovoriti kako bismo vaš event organizirali u nekom vremenskom periodu.

Iskustva naših klijenata

Predivno
Dario P.
Dario P.
Jasmina K.
Jasmina K.
Odličan izbor za organizaciju eventa. Brza komunikacija te poštivanje dogovora i želja klijenta. Bravo i hvala!
barek
barek
Najbolja ekipa za organizaciju evenata.
Marin L.
Marin L.
js_loader

Pin It on Pinterest

Share This